taggad till 1000 .

Träning ikväll och jag är taggad till tusen. Dessutom så ska syrran vara med och träna ikväll, hon skulle igentligen ha jobbat, KUL.
Sen så kommer en gammal spelare komma och träna med oss ikväll med. Så roligt. :D
Taggad taggad taggad. :D Weei like



Möte idag på jobbet. Det gick bra. Känns lite veard bara eftersom det är mkt till hösten som jag inte får vara med om eftersom jag flyttar. Men annars rullar det på som vanligt på jobbet.

Imorgon ska jag träffa Malin. KUL. Har inte varit hos henne på evigheter så nu ska jag kolla in huset och fika. :D Nice.

Nu ska jag slappa i soffan. Skönt att inte behöva stressa. Bara träningen ikväll att passa. :D
Nä bara skoja. Susanne och Nicole kom nu så nu ska jag och busan äta kuddar. ;)

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0