världens bästa arbetskamrater .

Man kan inte ha bättre arbetskamrater än vad jag har nu. De e VÄRLDSBÄST. Inget annat gäng kan klå dessa. Om jag kunnat hade jag tagit med mig hela jobbet till Södertälje.

Efter semestern så är det bara 6 veckor kvar på jobbet :(
Kommer bli jobbigt men jag vet ju vart jag har dem så får hälsa på dem så ofta som möjligt. :)

Har fått ledigt i två dagar till så jag har semester till torsdag v 34. :D
Skulle ha jobbat måndag 7-9, tisdag 7-9/16-21.30 och ledig onsdag men så har jag och Frida bytat så hon jobbar kvällen 16-21.30 så jag tyckte det var lite onödigt att bara jobba de två morgnarna så frågade om jag kunde få ledig och de har fixat de. Katarina till och med börjar jobba 6.30 på tisdagen bara för att jag ska få vara ledig. ÄLSKAR DEM.

Just nu ÖSER regnet ner. Tur att vi planterade igår så att vi slapp göra det idag.
Var på Beas 2års kalas i Lördes och fick med oss hem 6 vinbärsbuskar, 1 blåbärsbuske, 2 krusbärsbuskar, 1 mullbärsbuske och 2 pyttepyttesmå rabarberplantor så de var vi ute och planterade igår. :)

När jag lekte med Bea så fick jag ont i min nacke. Börjar man bli gammal då ?? hehe Johnnie masserade mig igår iaf. Det gjorde så ont att jag började gråta men idag känner jag knappt av att jag har ont.
Hade med mig en rabarberpaj med marräng på som blev väldigt uppskattad. :D

Vi har satt upp alla gipsplator, spacklat, slipat och städat i sovrummet, :D igår var vi och köpte tapet och golv. Nu så håller Johnnie på att tapetsera sen ska golvet läggas och taket köpas och sättas upp samt lister sen e det färdigt. :D
Vi ligger då inte på latsidan vi inte.

    

Johnnie och Jimmy började med att sätta gipsplattorna på fel håll så lite mer än halva rummet e brunt och andra ljust. ;) Men gips som gips. :)

Vi får hoppas på att Jennies rabarber tar sig bättre här än hemma hos dem. Aldrig fel att ha mkt rabarber.
Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0