barnvakt .

Idag har jag varit mkt duktig.
Jag har dammsugit hela undervåningen, städat hela köket, skottat hela backen, bakat tårta, gjort wiener nougat, lagar mat, tömt tvättmaskinen, vikt lite tvätt och duschat. Allt detta hann jag med innan klockan var 4. Inte just i denna ordningen men allt har blivit gjort. Duktiga jag. :D
Kan ju säga att det var inte det minsta kul att skotta backen. Har sååååå ont i ryggen nu. Hoppas bara det inte blir värre imorgon. Har ont i hela ryggen ända upp i nacken. :/

Johnnie, Ylva och Affe kom först men bara några minuter efter så kom Jennie, barnen och Adelle. Maten och fikan blev mkt uppskattat och det var ju kul. :) Eftersom wiener nougaten skulle stå i kylen över natten så kunde ju tyvärr inte bjuda på den. Får prova den imorgon och se om jag lyckades. ;)

Jennie, Ylva och Affe körde runt 19 tiden. Vi andra (Bea, André, Johnnie och jag) har tittat på Disney Channel ett tag och nu har ungarna druckit välling och bytat om till pyjamas.

Disken efter maten får Älsk ta. Den orkar inte jag ta hand om. Ha gjort så mkt idag. Å det e jobbigt för ryggen att stå och hålla på vid diskbänken.

Nu ska vi titta på lite vuxentv (tvprogram som inte är tecknat) och så ska barnen snart sova.
Imorgon ska vi nog åka pulka :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0