2x glass .

Åkte till butiken på åsen, Johannesens. En massa söta saker men allt för dyrt för oss.
Åkte ner till Båstad ist och gick och tittade i lite affärer där, Sand o salt och Märkesbutiken. Hittade en massa fina saker men än en gång för dyrt. Går ju knappt att gå i Båstad på sommaren.

Gick till Danska glassbaren och köpte god glass ist. En massa olika sorter har de där. Det var en aning svårt att välja vad man skulle ta. Men jag tog en glass som hette/heter Victoria. Det var rostade nötter, mjukglass, grädde och nougatsås. Den satt där den skulle. Såååå mummsigt.

Sen körde vi till Laholm och gick lite i stan. Var bla inom systemet och köpte lite cider till helgen, EKEBO, och Offside. Det gick snabbt. Hittade 3 plagg, provade och köpte. :D En jättefin vit sommarklänning med oranga blommor på, ett par rosa/oranga rutiga halvlånga shorts och ett oranget fint linne. :)  Mkt orange men har inte så mkt orange hemma sen innan så det var bara bra. Gick sen och köpte glass igen. Bara jag iof Tina satt snäll och höll mig sällskap. Kunde inte låta bli. :D

Efter stan så körde vi hem till Tina och läste lite på nätet sen kom hennes mamma hem och lagade mat falukorv i ugn och pasta. Det var gott. :D

Körde sen hem och tömte tvättmaskinen som jag satt igång innan dag. Kläderna måste ju hinna torka tills imorgon så jag kan packa ner dem till Ekebo. :D

Nu har jag suttit här i snart en timma och skrivit. haha. Tittar samtidigt på Ghost whisperer så blir en aning distraherad av det. ;)

Så nu var det slut. Nu ska jag ringa och prata lite med Tilda hade jag tänkt.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0