emilia .

Blev lite lite sömn inatt så var ganska så trött när jag skulle upp vid 6.15 idag.
Men upp kom jag och iväg till jobbet.
Solen sken och det var blå himel, kunde ju inte bli bättre.

Nör jag slutade vid 9 så körde jag hem och la mig igen.
När jag sen vaknade vid 11.30 så var det ju inte sol längre ???
Det oskade och regnade. Vart tog solen vägen?!

Jag gick iaf upp och satte mig vid dator samt tittade lite på tv.
Sen ringde jag till Emilia och pratade lite med henne. Det var ju ett tag sen.
Nu så har hon ju flyttat upp till Lidköping ihop med sin Joxi.
Jocke var tyvärr inte hemma och kommer inte hem förens på fredag så stackarn e helt själv där. :(

Vi satt och tittade på Jamie Oliver tillsammans.. hehe ;P
Jamie hade ett program och rabarber. Så goda saker han gjorde, eller de så goda ut iaf och jag tror att de e väldigt goda. :D
Å i Södertälje så finns det massa rabarber ;) mumma

Solen kom iaf tillbaka sen vid 15.30 lagom tills jag skulle köra tillbaka till jobbet och jobba några timmar till.
Har varit en lugn dag även idag. Alla tisdagar e iof mkt lugna hela tiden men ändå.
Jag slog iaf inte i huvudet i något idag. haha

Imorgon så e jag ledig och på dagen så ska jag och Tilda in till Halmstad och Stadium så att hon kan köpa solglasögon så att jag får ha mina ifred. ;)
Blir kankse osså en runda till Skopunken. Det kliar så i fingrarna. De har tydligen fått in en massa fina skor.
Johnnie tycker dock inte att jag ska köpa fler skor. Få se hur dert blir :)

Nu ska jag nog så å lägga mig i sängen och glo lite tv sen sova.

Haa de

Natti  natt

XOXO // Michelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0