malmö .

Jobbade 8.30-13.30 sen hem och byta om och så ner till Malmö. :D

Det var meningen att jag skulle köra ner helt själv men min snälla bror följde med :D
Var vrååål hungrig när vi kom ner och som tur va så hade kusseluss Louise lagat GOOOD mat. :D Sen fick vi tårta och mummsiga kakor :D mummm mummm

Lekte så klart en hel del med Tea, Tim och Max :D Sen ble det en hel del bus även med Paul och Glenn hahahaha. De e sååå roliga. Och Paul btw tjatade heeeela tiden om att jag skulle med till Ekebo iår, första helgen i Juli :D Klart jag ska. Hade ju så grymt kul förra året :D Tur bara att man har en så snäll kusin som Paul som vaktar och skyddar en från jobbiga pågar :D haha Me Love <3

Sen så klart sa ju jag ett å annat som som alla skrattade åt.. haha, e jag så kul :D haha
Som vanligt så kom ju min fina, enligt dem är en, felsägning upp hahaha. Det kommer att förfölja mig ner i graven och lite till :D

Är förövrigt mkt nöjd med mitt hår idag. :D Weeeei


   


Snart blir det sängen. Ska upp och jobba 8.30-12.30 sen blir det årets första träningsmatch nere i förslöv :D

Natti Natt


XOXO // Michelle


Kommentarer
Postat av: Emilia

Söööötiiiiis med krullihår! <3

2010-03-09 @ 14:03:00
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0