bättre med längre naglar .

Allså man får mer skit under korta naglarna än under långa naglar, iaf sådan skit som syns. Får ju pilla rent naglarna hela tiden.

Det blev Theo som fick hämta mig igår. Jennie körde dit direkt.
Det var inte så svårt att fixa Jennies bil. Det var bara en liten röd ring som skulle bytas ut så Johnnie visade och Theo bytade. Sen så skulle Theos nya däck på på fäljar så Johnnie visade även hur man gjorde det. Så fick Theo nya fina vinterdäck på nya bilen. :D
Under tiden de gjorde iordning bilarna så lekte jag med Eleonora, Bea och André

Efter att vi var klara på verkstan så körde vi och åt på Lilla Italien. Mumms Jag åt Calzone, det var en evighet sen jag åt en sådan.

När vi kom hem så gick vi och la oss direkt. Vi var båda mycket trötta.

Det var uppe båda två vid 5.30 idag. Behövde ju ha bilen till mitt möte idag med jobbcoachen så fick köra Johnnie till jobbet. Stannade där till 8 sen körde jag och lämnade Johnnie på ett ställe sen körde jag hem hundarna innan jag körde in till Södertälje för mötet.

Mötet gick bra. Nu e jag lite taggad för att skriva klart mitt CV och personligabrev.
Nästa möte ska vi ha om två veckor.

När vi nästan var på Johnnie jobb igår så sa André något jättegulligt. Han såg ett barn som kramades med sin pappa och sa "titta han älskar sin pappa lika mycket som min älskar mig"

Nu ska jag skriva lite på CV't och pb't sen ta det lugnt fram tills jag ska hämta Johnnie på jobbet. Han skulle göra klart bilen som han inte kunde göra klart i helgen så ska vara på jobbet runt 17.30.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0