mamma .

Kom nästan precis hem från Janne och Gutt. Gutt har en utflyttningsfest eftersom han ska flytta ner till Skåne tillsammans med sin Evelina. :D
Tyvärr kunde jag inte stanna lägre pga att jag ska upp tidigt imorgon och spela match. Hade annars stannat ett tag till. :/

Ja som sagt så är det match imorgon mot Astrio i Halsmtad, Söndrum. Jag ska nog köra dit själv eftersom jag ska jobba efter matchen. Det dumma är att jag hittar inte dit. haha
Jag får ringa någon imorgon och fråga om vägen.

Bara två matcher kvar nu sen e serien slut. Känns lite konstigt. Vinner vi inte mot Astrio imorgon, eller ifall Astrio inte förlorar sin sista match, så kommer vi inte att komma upp till 4a. Jag tror det var så iaf. Det hade varit kul om vi kom upp en serie, nackdelen är ju att inte jag kan vara med nästa år. :/

Jag får hitta ett lag där uppe och lira med om jag får kli i benen.

Träffade mamma en snabbis idag. Hon ringde mig när jag jobbade så kunde inte svara. Ringde tillbaka till henne när jag kunde och när vi pratar så kör vi förbi varandra i Våxtorp. haha Det var lite kul. Hon var på väg ner till Skåne och hämta Alexander. Jag vände och körde och mötta upp mamma och snackade lite. Det var lite mys att träffa henne. :)

Nu ska jag sova.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0