hej hopp .

Helgen har varit ganska så lugn faktiskt.

Älsk ville ha hjälp med att hämta triumphen hemma vid huset. Han hade lagat ett transportsläp (tror jag det heter) så det tog vi med oss och drog upp bilen på. :) Kanoners. :)

Trym var en aning rädd hos veterinären men han var superduktig. Dock kissade han två gånger. :/
Han fick vaccin i näsan i år. Kennelhosta var den för.
Han fick en liten present av mig när vi åkte där ifrån. Det finns bara en sak han leker med och det e inte pinnar eller bollar. Det är en kong. Så e sådan fick han av mig för att han var så duktig. Han blir helt galen när han leker med den.
Efter veterinärbesöket så åkte jag och handlade lite smått (för 600kr) på willys. Sen vart det hem och göra tacos. Mumms. Men jag ble mätt på en tacos :/ Suck.  Till maten ble de film eftersom vi fortfarande inte har någon tv.. STOR suck. Gahhh.

I lördags så satt och Älsk vid varsin dator och pillade. Har ju ingen tv annars va det en perfekt dag för lite tv-slapp i soffan. På eftermiddagen tog vi en tur hem till Odgaard och busade lite med barnen och fikade. :D

Så i söndag så åkte vi till Uppsala för att Älsk och Jennie skulle hoppa fallskärm. När vi kom dit så var det ganska så målningt men det släppte efter ett tag å det blev superbra väder tills det var Älsk och Jennies tur. Under tiden vi väntade busade jag med barnen på studsmattan.

När Jennie och Älsk var på väg upp med planet så gav Theo ungarna var sin klubba och så tig vi våra kameror och höll ögonen på himmelen. Vi viste inte redigt vem som var vem där uppe så tog en himmla massa bilder. hehe Vissa ganska dåliga andra lite bättre.

Lägger upp lite bilder på våra hjältar när bilderna är inlagda på datorn. :D

När vi kom hem från Uppsala så var det bara för mig att köra till jobbet och jobba 21-8.30. Trött som tusan var jag när jag kom till jobbet men det var ganska så lugnt så kunde sova vid 01.00. Å upp vid 07.00. Väl hemma efter jobbet tog jag Trym på en liten runda sen somnade jag i sängen och vaknade vid 12. Hade gärna legat och sovit längre men kände att jag inte kunde sova bort hela dagen. Sen ska jag ju kunna sova ikväll.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0