känner mig tvungen .

Jag vet igentligen inte vad jag ska skriva känner bara som om att jag måste skriva någonting.. Men vad??? Hmm!?

Kan ju säga att Jimmy och Fanny var här i Lördags och grillade och drack vin med oss.. Det var mkt trevligt.. Innan dess var vi på Älsks jobb och fixade lite med bilarna... Jag tvättade Saaben och Älsk fixade och donade men sin nya älskling, Mersan "bussen" som han nyligen köpt för en billig peng... haha han e en rolig figur han.

Ja annars rullar livet på som vanligt.. Det ända ovanliga e välla att man sitter och väntar på den lille bebben som Sandy snart ska få... Den kan komma om 1h eller om två dagar eller 1 vecka.. Spännande.. :D <3
Tildis säger att bebben kommer idag och jag säger onsdag.. ;D Vi får se.

Ja så det var välla allt för nu.. Lägger in en bild på mig och mina lovely äldre systrar Yass och Simsim. <3



// Michelle


Kommentarer
Postat av: Tess

Man ska aldrig känna sig tvingad att blogga!



Får man fråga av vilken anledning du bloggar? :)



Tack för senast!



Kram

2011-02-07 @ 20:05:52
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0