har försökt uppdatera genom mobilen .

Har försökt flera gånger men det har inte fungerat. :/ så nu ligger jag lite efter.

I tisdags så åkte jag ner till Norrköping med 3 av mina arbetskamrater för att gå på en kurs. På kursen fick vi lära oss lågaffektivt bemötande. Det var en mycket bra kurs och jag lärde mig en hel del. Jag hoppas ju på att inte bli påhoppad av någon men blir jag det så vet jag nu hur jag ska ta mig loss utan våld. ;)

En kväll var vi och åt på en fiskresturang. Alla 4 tog blåmusslor. Jag var dock lite nervös för detta. Hade aldrig ätit musslor innan. Men det var ätbart. Inte min nya favoriträtt men det var gott.



Var i Norrköping i tre dagar och två nätter. Var hemma runt 18 i torsdags. Hant bara lämna väskan ta bilnyckeln och sen åka till Jimmy och Fanny som hade Trym. :D

Älsk åkte tidigt i tordags morse till Gotland för att köra GGN - gotland grand national. En enduro tävling. Man kan säga en terräng cross tävling.

I fredags så åkte jag ner till Halland. I bilen hade jag sällskap av Nanni och Emilia. Nanni åkte med från Södertälje och Emilia hämtade vi upp i Nässjö.
Skönt att inte behöva åka själv.

Hant inte med att träffa några vänner mer än Nanni och Emilia som jag hade i bilen både ner och upp förutom Malin och Fredrik som jag träffade 10min utanför kiosken i veinge. Har haft en 100% familjehelge vilket har varit underbart.

Träffade ju iof Emilias mamma, pappa och bror samt Nannis pappa och syster.

Älskade lillasyster Pernilla fyllde 15år igår så jag tog med mig Yass och Sim upp till henne i lördags. De blev lite fika hos mormor och morfar sen lite shopping på GeKås.

Sa hej då till Älsk i tisdags morse och fick träffa honom i går kväll när jag kom hem igen. Han satt hemma och var asahungrig men väntade med att äta tills jag kom hem. <3 Hade han ju inte behövt.

Å titta vad jag hittade.. Har aldrig sätt den innan.. Såååå söööt.


Det blev ett långt inlägg men det var lite smått och gott från veckan.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0