höst städ i "trädgården" .

Ja eftersom det knappt e någon trädgård här så blev det bara, eller inte bara bara, krattning av uppfarten, backen i tisdags. 

Jag började kratta när jag kom hem från jobbet och då var klockan runt 11 och halv 3 var jag klar. Det blev 20 högar med löv. Pjhuuu

Klicka på bilderna för att förstora dem.

Före
 
Under tiden
 
Efter
 

Jag var redan trött när jag kom hem men löven var tvungna att komma bort. Vill inte riskera att de ligger så länge så att de blir hala och farliga för oss.

Efter alla timmars krattande så var jag helt slut i både kropp och huvud.
Satte mig i soffan för att slappna av lite innan jag skulle köra och möta upp Johnnie, och somnade. hehe

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så duktig darling <3

2011-11-12 @ 14:33:14
URL: http://kondiskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0