lite snabbt bara .

Har inte så mkt att säga igentligen. Jobbade hela helgen från fre-mån. När jag kom hem efter att ha hämtat Trym hos Älsk, handlat, fixat lite tvätt och pratat med mamma så var kl 12 och jag gick och sov. Vaknade av att Sim ringde och väckte mig 13.50. Jag har ställt klockan på 14. Somnade dock om direkt när vi pratat klart och sov till 15.10. hmm Jag trodde jag bara vilat i 10min. Var tvungen att kolla på mobilen när Sim ringde.. hehe De vatt lite lite sömn i på jobbet.

Ja sen så var vi och hämtade hem Cobris.. :D Å tog en fika hemma hos Ylva och Affe. :D

Å nu e jag på jobbet igen.. hehe

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry <3

2011-11-16 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0