jag har inte längre något hopp kvar .

JAG VILL INTE MER. JAG ORKAR INTE MER. JAG E SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR. FAAAAAN.

Nu e det tydligen inte bara kåtan som det inte finns bygglov på utan på alla de andra byggnaderna på tomten med, vilket är bagarstugan, gäststudan och förådet... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Å detta gör att Hany inte kan bevilja ett bygglov på huset.

Vad tänkte den förra ägaren med....

Va fan jag vet inte ens vem jag e arg på... JÄVLA SKIT.

Nu hade jag behövt gå på ett regält pass så jag blir av med all ilska eller vad det nu e jag har i kroppen.

Är iaf 100% säker på att jag inte längre har något hopp kvar.



// Michelle

Kommentarer
Postat av: Tess

Usch. Beklagar Michelle. Tänker på dig! Styrke kram

2011-10-18 @ 18:08:11
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: ylva

Hej,jag pratade med jompa.Allt har en mening,kan vara svårt attse kortsiktigt.Men i det långa loppet så blir det bra,vem vet ni kanske får ett jätte fint hus efter allt krångel.Kram.

2011-10-18 @ 21:06:47
Postat av: ylva

Ge inte upp hoppet.Ni får kanske offra dom andra husen.Och skulle det skita sig,så har jag o jompa pratat om att om ni flyttar till någon annan del av svergie,så han har jobb(verkstad).Så flytttar vi med.Har sett gårdar med stall som man kanske kan inreda som boende(med komunens godkännande)Det där ni tittade på i sommras har dom sänkt priset på Östorp eller vad det var.Men då måste jompa ha ett jobb och du också.Hahaha.Skulle du kunna bo nära granne med oss o riktigt rå om oss med hundar o fåglar med kramar,kanske höns mm.Kram ylva.

2011-10-18 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0