halland .

Har haft en toppen helg.. Det gick bra att köra ner. Var nere vid 18 tiden.
Vi åkte inom Emma och Per och hälsade på lite och fick se deras lilla Love... Han e sååå tinitajni å så söööt. Malin och Fredrik kom osså till Emma och Per. Grabbarna åkte till Halmstad för att kolla hockey så vi hade lite girl night. Åt pizza ch chokladpudding och tittade på idol. :D

I lördags så gick jag upp tidigt för att klippa mig. :D Efter att jag klippt mig så gick jag inom Sandras jobb och pratade med henne ett tag. Hant inte med att träffa Sebbe och Minnah tyvärr men får bli nästa gång.
Sen var det familjelunch hemma hos pappa och Susanne. André jobbade så han var tyvärr inte hemma. :/

På kvällen åkte jag och Johnnie och hämtade upp Matilda och så mötte vi upp Martina, Andreas och Niklas på Wild west steakhouse. Mummsi vad gott. :D

I söndags så var det fotboll på schemat. VGLT Dam (mitt gammla lag) hade sin andra kvalmatch. Där träffade jag Jill, Jimmy, Emma.K och alla underbara i laget. SAKNAR FOTBOLLEN :(

Var inom Näckrosen en snabbis osså innan vi åkte hem till pappa och packade våra saker.
Pappa och Susanne skulle åka till Gränsbyggden så vi åkte efter dem för att kolla vad det var. Där fanns en massa saker.. hehe Pappa och Suss köpte en kaffekokare och vi köpte lite krimskrams.

Det var en helvetesfärd nästan hela vägen hem. När vi kom till Jönköping så började det ösregna å det slutade inte. Fy fan säger jag.
Vi var inte hemma förens efter 22 å vi körde från pappa vid 3. Vi stannade på gränsbyggden och stanande en gång för att köpa dricka annars körde vi hela tiden.. Usch usch usch.

Det var en bra helg. Träffade en massa underbara vänner. <3



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0