sjukanmäld .

Ringde och pratade med chefen igår och hon ville inte ha mig på jobbet om jag var förskyld så idag e jag hemma. E ganska så skönt att vara hemma kan jag säga. Har lite problem med att andas med näsan. Å så har jag lite ont i huvudet. Ska ringa och prata med chefen idag med för att se hur det blir imorgon, om jag ska jobba eller vara hemma.
Igår sov jag ganska så skönt tills Älsk ringde och väckte mig vid 11. Hade inte han ringt så vet jag inte hur länge jag sovit. Idag där emot så vaknade jag lite innan 9.

Har inte ätit frukost än så ska snart göra det. Börjar kurra en del i magen på mig.

Dagen idag blir nog som dagen igår. Sitta hemma och ta det lugnt. Kolla tv å så. Inte e de något kul väder heller. Det regnar.

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0