trattkantareller .

När vi var och tittade på rally i lördags så tog vi med svampkorgarna. Det var tur de för oj vad mycket svamp vi hittade. :D Fyllde två korgar. :D

Dock han vi inte se så mkt rally pga att det var så få bilar så de blev klara fortare och beräknat. Men Några bilar fick vi se iaf.

Fanny och Jimmy kom ut och grillade korv med oss i kåtan. Det var kul. Var alldeles för längesen vi träffade dem.. Å så hade de med sig min jacka som jag glömde hos dem för sist vi träffades vilket va evigheter sen.
André hittade en jättefin ödla i en kruka. Den var blå på hela undersidan. Aldrig sätt en sådan ödla. André tyckte syn om den så vi begravde den. :)

Igår var jag och ungarna hemma själva på förmiddagen och fram till runt 3 halv 4. Johnnie var iväg och åkte cross med några vänner.
Jag, hundarna och barnen var ute och lekte i det fina vädret. :)

Idag har jag lämnat barnen hos dagmamman. Så det var upp lite efter kl. 7. Annars har jag inte gjort så mkt. Bara varit hemma och tagit det lugnt.
Ska jobba ikväll, börjar 4 så ska jobba natt.


lite bilder










Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0