helgen i halland .

Har haft världens bästa helg i helgen.. :D
Dock har jag varit en aning förskyld, huvudvärk till och från men större delen av helgen har jag glömt bort det :D

Blev en lugn dag i fredags. Jag och Älsk var inne i halmstad och kollade lite runder. Vi hittade vinterkänger båda två, tog en fika på espresso house och inhandlade till lördagens middag. På kvällen åkte Älsk, pappa och jag till annabell och åt pizza, mumma. Sen körde jag och Älsk och hälsade på Matilda.

Lördag började med frukost hemma hos Yasse. Alla syskon + Johnnie. Efter den underbara frukosten så blev det bowling på rejmes. <3

Sen blev det familje dag på kullagatan. Alla syskon, mamma och pappa. Många kort, tacos, tårta, skratt, lycka och mycket kärlek. <3

På lördagkväll kom några fina vänner och det blev melodifetival/spel kväll. Mycket trevligt. <3

Bilder kommer snart.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0