lite smått å gott .

Var för ett tag sen ute vid båten och satte fast presenning.. Det gick mkt smidig och bra ble de. :D Fruktansvärt kallt om fingrarna men solen sken så det var bra väder.





Å så behöver jag nog snart en ny mobil... Silikonet på mina knappar håller på att försvinna :/ Å så e det ju alltid kul med nya prylar. Behöver inte ha mobilernas rolls royce, långt ifrån. Har ingen lust att lägga flera tusn på en mobil.. Så en enkel men ändå med en modern tusch.. Har tittat lite på Samsung galaxy w.. Gillar att den inte e så stor å så e den rätt snygg ändå. :D


I julklapp fick vi en fritös av mamma.. Igår va första gången vi provade den.. Det blev mummakardemumma. :D
Å mamma det går åt minst 3 liter olja.. haha :D
 


Tittar på klockan å den e snart 2. Jag e fruktansvärt hungrig å inser att jag inte ätit frukost än... Haha så kan de gå.. Så nu ska jag nog gå å äta något.. :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad var det jag sa Gumman - dunken går alltid åt!!! Kramar till Er

2012-01-20 @ 23:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0