portugal .

I lördags så åkte mina två storasytrar till Portugal för två veckors surfingläger.. Det låter så jävla roligt och de ser ut att ha de bra.. Jag e en aning avis kan jag ju säga.. hehe Hade mä velat prova på att surfa, sola på stranden och träffa massa nytt folk.


Veckan som gott har varit bra lika så helgen.
Nu e det bara denna veckan kvar, eller knappt de, sen e vi lediga i två veckor.. SKA BLI SÅ SKÖNT. Åker redan på torsdag ner till Varberg och stannar där till lördag sen vidare ner till Laholm.

I förra veckan så var vi nere och fiskade vid sjön här och Älsk fick upp en liten gädda.. Men usch va FULA de e.. Öööörk.. Som tur e så satt kroken ytligt så det var bara att ta bort den och släppa i fulingen igen.



I lördags så var vi och fiskade med Jennie, Jens och barnen. André 6år fick första fisken och Jennie den andra. Sen fick Både Johnnie och Jens fick som var för små.. Så jag var den enda som inte fick napp. :/

Däremot så tog jag mitt första dopp för i år.. :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0