flyg flyg iväg .

Efter jobbet igår 7-12 så körde jag inom Preem och tvättade bilen sen körde jag hem och slängde ner lite småsaker i väskan. Precis när jag kommer upp med väskan för trappan så kommer Suss och hämtar mig, så körde vi med alla valparna till Våxtorp för att de skulle chippas och besiktigas. Alla var friska och krya. De höll massa låda på väg till Våxtorp men när vi skörde där ifrån så sov alla. Det är jobbigt att vara hos dr. hehe ;P

Vi slängde av valparna hos Suss sen körde vi inom hos mig för att hämta lite små saker jag glömt packa ner sen körde vi till Ängelholm.
Flyget till Sthlm gick fiint.

Johnnie hämtade upp mig och så körde vi och hämtade Renaulten i Tyresö sen körde vi och köpt mat och sen hem.
Vi åt tittade på film och så packade Johnnie för det hade han inte gjort.. hehe
Sen åt vi lite ostbricka.

Upp och hoppa 03.50.. USCH. Fixade lite saker sen körde vi och hämtde upp Affe och så till Arlanda.
Vi hade inte hunnit äta frukost så det gjorde vi på Arlanda. Flyget lyfte 7.15.
Framme i Paris var vi 9.50. Sov nog nästan hela vägen. :D

Väl i Paris så var ju det stora frågan vart ska vi ta vägen. Vi lyckades att hitta en karta och på ett ungefär peka ut vart vi skulle. Hoppade på transfertåget på flygplatsen för att komma till en annan terminal så att vi kunde ta ett vanligt tåg för att sen byta till Metro. Hoppade av där vi trodde att vi skulle hoppa av. Vart ligger hotellet?????

Sprang lite runder där ett tag. Men till sist kom vi på rätt håll iaf men vi viste ändå inte vart vi skulle. Efter att ha stått utanför en affär ett bra tag och stirrat på kartan som vi inte visste hur vi skulle hålla så kom det ut en snäll man och hjälpte oss. sen hittade vi hotellet.

klockan var inte 14 så fick inte checka in. Men vi la in våra väskor i ett rum på hotellet sen gick vi ut och kollade läget lite. Åt lite mat på ett ställe sen gick vi till en bar och Johnnie tog en öl i solen :D
Tillbaka till hotellet och så fick vi vårt rum. Bar upp våra otympliga väsker för en smal trappa 4 våningar upp. Rummet är litet och innerhåller en dubbelsäng och en enkelsäng. Vad ska vi med den till?? Garderob :D

Stannade på rummer i några timmar. Tog det lungt. sen så vart det ut i stan igen för att kolla runder. Gick och gick och gick och gick. Sen kom vi på att vi gått en ENORM omväg, fast ändå inte. Dit vi kom var ju inte planerat att vi skulle förens imorgon men nu vet vi vart det ligger så det e ju bra. :D

Solen försvann och det började spöregna. Inget vi hade räknat med så vi ble ganska blöta..haha
Gick inom en mataffär på vägen hem och köpte lite saker.

Nu har vi tittat lite på dubbad MTV och Familyguy. DÅLIGT.
Och inte kan man titta på SVTpaly :( jag som missade True blood igår. :( men men.

Vi får se vad vi hittar på för skoj imorgon.
Nu ska vi kolla lite solsidan innan Johnnie biter isönder min arm.

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0