grattis suss .

Susanne fyller år idag så massa grattis till henne. :D

Jobbat i Mellbystrand idag. Har gått bra men pågen har varit ovanligt lugn.
Hämtade honom på fritids i Laholm och passade då på att gå inom VC för att kolla om Birgit (astamsköterska) hade en ledig tid till mig så att jag kunde komma på återbesök. Det hade hon men vid 3 tiden så jag och pågen gick till Cecilias efter det gick vi och köpte glass sen tillbaka till VC.

Mina värden var lika dana denna gång som förra gången som var för ca6 mån sen. Men jag fick iaf ett nytt recept på Cymbicort. Min här hemma har ju tagit slut och hade inga fler at hämta på apoteket.


Gummsan min jag tänker på er alla. Hoppas att det inte blir en allt för jobbig natt för er. Du betyder så mkt för mig och det är bara att ringa om det e något. Förstår om det är jobbigt nu med allt. Men gumms jag finns här för dig. Älskar dig. <3 Jag ber och håller tummarna för er.


Ska sova nu. Jobba 9-21.30 imorgon

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0