länge sen .

ojoj som det kan gå. Har inte skrivit på ett tag. Internet slutade att fungera på hotellet i Paris de sista dagarn. De andra dagarna hade vi fullt upp på dagen och var så trötta på kvällen så jag pallade inte skriva. Men vi har varit vid eiffeltornet två gången sammanlagt. Gick dit någon dag efter att vi varit där första gången. Andra gången vi gick dit så gick vi först till Notre Dame sen Louvren (måna-lisas leende museet) och så vidare till tornet. När vi kom till tornet var det fortfarande ljust men när vi kom upp så vart det mörkt. Vi fick många fina bilder. :D

Vi har även hunnit med att åka till disneyland. :D:D Fick träffa Musse :D Då ble jag glad. Fick även med Johnnie på en bild tillsammans med Långben. :D

I tisdags, dagen innan vi skulle åka hem, så fick vi ett sms från SAS att planet var inställt. ONO :/ Men vi åkte till flygplatsen iaf i onsdags fast att de uppmanade folk att inte åka till flygplatsen om det var så att deras plan var inställt. Vi var där runt 12 tiden och vårt ordinare flyg skulle ha lyft 14.00. Men vi ställde oss i en kö och fick platser på ett plan som skulle gå 18.30. Skönt tänkte vi och gick och satte oss på ett fik. Där satt vi i några timmar. Mycket sköna stolar hade dem :D Lämnade kafeet så att andra gäster kunde få plats där och så satte vi oss någon annan stanns. När vi skulle checka in våra väskor så hade våra platser avbokats igen så vi fick gå och sätta oss och vänta tills precis innan incheckningen skulle stänga för att se om det fanns plats. Å det fanns det :D så vi var hemma runt 21 någon gång. SKÖNT. Men det var inte kul väder. Från 20grader och sol till 2grader och snö :(.

I torsdgs så åkte vi hem till Johnnies mamma och berättade lite om resan samt visade lite bilder. Sen åkte vi på Äntligen Hemma mässan. :D Där fick vi se Martin Timell, Karin, Björn, Bosse och Lulu. Det var ju lite trevligt. Vi hittade även en massa intressant saker att titta på.

I fredags så var det sol så körde en runda med cabben :D Vi körde hem till Jennie, Theo, André och Bea och bebisen i magen som inte vill komma ut. hehe Jag lekte en del med Bea. Hon e i det stadiet så hon klättrar i saker och slänger sig handlöst baklänges utan att byr sig. Galen panna. Efter lite Te och kaffe så körde vi hem igen och lagade lite mat sen åkte vi in till stan. Dit kom senare Yasse, Simme, Marre och Elin som hade tagit min bil upp till Sthlm. Var inte ute så länge för alla va ganska trötta. Körde hem till Johnnie bäddade åt alla töserna i Älsk stora soffa och så gick alla och la sig.

Lördag kommen. Töserna och jag körde in till stan för att möta upp Anna på en fika och Johnnie körde iväg för att ta en runda med hojen. Det tog ett tag innan vi hittade en parkering, Typ 1h körning inne i stan.. Ööööö Men det hanns med en lite fika med Anna sen var det dags för mig, Yasse och Simme att köra till Globen för att titta på Bounce :D Ett så gädra bra uppträdande.. SKIT duktiga e dem. Synd bara att det var deras sista uppträdanden. Elin och Marre hade kvällsbiljetter till Bounce så medan de var där åt Yasse, Jag, Simme och Johnnie mat på en god resturang och körde sen hem för att vänta på att Marre och Elin skulle komma hem. De körde en aning fel så det tog den 1,15h att komma hem när det i vanliga fall bara tar 15min.

Söndag då. Sista dagen ihop med Älsk. Vi åt alla frukost, packade in sakerna i bilen, körde och köpte fika sen åkte vi och hade picknink. MYYYS. Sen var jag tyvärr tvungen att säge hejdå till Älsk för att vi töser skulle köra hem till Halland igen.
Färden hem gick bra. Men trött var jag när jag kom hem.

Igår och idag har jag varit på föreläsningar på sjukhuset tillsammans med jobbet. Igår var det riktigt jobbigt att sitta och lyssna idag var det en annan föreläsare och hon var så mkt bättre på att föreläsa så det var bättre och intresantare.

Har tränat idag. Det var kul. Inga skador förutom att jag nickade en boll lite fel så dem kom rakt på huvudet ist för i pannan så ble lite yr och är det lite fortfarande och har lite ont i huvudet. Men jag lever så det var inte så farligt. Hoppas bara att jag inte har ont i huvudet imorgon.

Kommer att lägga upp lite bilder från Paris en annan dag.

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0