malmö .

Pappa måste ha stått halvt på gasen ner till Malmö för inte tog det långt tid. hehe men det gjorde ju inget för min del. Längre tid med släkten :D

Nästan alla var där förutom våran kusin Marina och hennes äldse barn Tobbe.
Paul hade gjort en mkt god smörgåstårta. Han överträffade oss verkligen. En dold tallang får jag säga. hehe

Det blev en hel del bus med Tim, Tea och Max. Även en del bus med 30årige Paul och 26årige Glenn.. haha
Nu ska vi planera in en kusinträff någon gång. Får ju bli isf i slutat av sommaren. Det hade varit kul om der nu blev någon. :D

Nu ska jag hämta Elin och så ska vi gå en runda sen ska jag köra in till Halmstad till Yasmine och hitta på något kul. Kanske gå och fika eller laga mat. Blir kankse en film med. Vi får se.

 




XOXO // Michelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0