stranden .

Hej hopp!

Jobbade 7-9 sen körde jag hem och plockade undan lite så att man skulle slippa skämmas till döds av vår röra när sotaren skulle komma vid 10. 9.30 så gick jag ner och la mig och vaknade lite snabbt av att sotaren stökade åvanför mig, men somnade om ganska så fort igen. Vaknade när pappa ringde vid 11.30 för att fråga om sotaren varit här.

Har hittat sladden till min kamera så har nu lagt över bilderna från kameran till min hårdisk.
14.10 så var det dags att köra till Mellbystand för att jobba. Soligt och fins väder vad det så vi bestämde oss vid 5 tiden att vi skulle ut och cykla en runda. Vi cyklade ner till stranden nedan för Maxi och cyklade hela vägen bort till Berntssonsväg. Sen cyklade vi hem. Vi var ute i ca 1h. Det var sååå skönt att cykla på stranden. Solen sen och det blåste precis lagom mkt. Å så pratade jag med Älsk i telefon osså lite. :D

Efter jobbet så körde jag till L:Tjärby för att höra hur matchen gick. Den hade inte gått så bra. Inga glada miner var det där. 3-1 hde det blivit till Trönninge. Men men nästa match är jag med på och då ska det bli ett jävla annamma och om vi förlorar ska vi vara nöjda ändå.

Mina finfina skor jag köpte igår!

 


Saknar förövrigt min Milli... När kommer du till Halmstad Love??

XOXO // Michelle

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag saknar dig också min Milli!

2010-05-01 @ 14:37:32
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0