väla .

Körde och hämtade Tina mellan 11-11.30 idag och så for vi ner till Väla.. :D
En mkt lyckad dag får jag säga.

Men en snällare kompis kan man ju inte hitta "försökte hålla mig för skratt men när jag såg dig så gick det inte"  Tack Tack för den gumman. ;)
Om inte annat så fick allt folk runt om kring oss höra lite glatt skratt. hahaha

Shoppade loss råkade jag göra idag.. men men det var kul :D

Gick in på scorett och hittade 6par som jag blev kär i ojojoj.. men med lite för och nackdelar med paren så slutade det vid 2 par. Vilket jag inte kunde välja 1par så ble båda :D

 

Hittade en fin klänning på BikBok. :D
Köpte även rosa nagellack, foundation, solglasögon och bra cups (typ bh men ändå inte) :D

De håller på att bygga om på Väla. Stället ska tydligen bli 70 000kvm större :O och detta blir klart 2011-2012.
Så där sprang runt en jäkla massa sickare och arbetare.
Var ganska så tomt på folk i övrigt men det var bara skönt.

Satte oss på Waynes coffee och drack varsin chailatte. GODARE chailatte har jag inte druckigt... MUMMS

Nanni har kommit hem nu ett tag så träffade henne igår mellan jobbpassen. Efter att jag slutat första passet vid 9.30 så körde jag hem till Nanni så åt vi frukost sen körde vi  hem till Klas och Anette och hälsade på. När vi satt och fikade så pratade vi om att jag skulle åka till Paris. Då säger Nannis bror att han varit där. Han sa att det var lätt att hitta Notredam för det var bara att titta efter två torn med mellanrum mellan :D haha Så dit ska vi nog hitta nu efter den braige beskrivningen ;P

När vi skulle åka därifrån vidare till Halmstad så sprang vi på Sandra Foss (Pierre Bengtssons flickvän) på parkeringen :O Sicken chock. Hon kände igen mig direkt men jag kände inte ingen henne. Har träffat henne 1g och detta var i augusti förra året på Karsefors. Men kul var det. Å sicken söting till hund de köpt sig. SÅÅÅÅ söt. Dock hade han bitit sönder halva inredningen i bilen när Sandra var iväg och fixade lite saker... ajaj.

aja nu ska jag nog nana.

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0