massa älskade underbara vänner .

Fick upp tidigt i fredags för att följa med Älsk till hans jobb. Där hade killarna lite snöbollskrig ute i verstaden ;) Efter fikat vid 9 så körde Älsk mig till Centralen och jag tog sen tåget ut till Arlanda. Mkt smidigt sätt får jag säga. Tar bara 20min och kostar bara 120kr för undomar upp till 25 år.

När jag kom fram så var flyget beräknat till 12 som det fint stod på tavlan, det skulle ha gått 11.30. Sen så bytades tiden och det stod "flyget är försenat till 12.10".
Under tiden jag satt där och väntade så kom det en man. Det var något mkt bekant med honom tyckte jag. Han var sjukt lik Leif Silbersky, ni vet han den svenska topp advokaten. Han vankade fram och tillbaka. En gammal gubba har han blivit. Dock vet jag inte helt hundra om det var han för vågade inte fråga.. haha Men han var sjukt lik honom iaf. ;)

När vi landade i Ängelholm så stod snälla söta syster Yasmine där och väntade. Då var flyget en hel timma försenat. Vi hade nog fått sitta på flyget ett tag innan vi lyfte. Vilket jag inte la märke till för jag somnade ganska så snabbt. Sov hela tiden fram tills piloten sa att nu landar vi om 10-15 minuter. Efter det somnade jag igen och vaknade när vi hade landat och skulle stiga av.

Åkte med Yasse in till Halmstad då hon skulle möta upp två vänner för att leta upp presenter till två killar de skulle fira i Lördags.
Efter en runda på både Eurostop och i stan så körde jag och Yasse och hämtade upp marre för att sen köra till Slottsmöllan och Arosfortet för att möta upp resten av underara VGLT Dam för lite avslutning.
När vi vara klara med att springa runder där så åkte hela laget hem till Tina.H för mat, dryck och lekar.
Det var en mkt lyckad kväll får jag säga. ÄLSKAR VGLT. :D

Frida från Näckrosen ringde i fredags när vi var på väg hem till Tina och frågade om jag inte skulle komma in till Laholm och Annabell, hon hade läst på fb att jag var nere. För där satt resten utan personalen från Näckrosen + Båstadvägen och hade julfest. Fick pratat med Frida, Pia och Nina. Sen så hörde jag alla andra " vi saknar dig". E de inte underbara. SAKNAR DEM MED. <3 Hade åkt dit i 120 om det inte var så att jag var med laget.

I lödags så körde jag in pappa och en vän till honom in till Halmstad vid 12.30. De skulle tillsammans med en runt 100 män till äta och dricka gott. När jag lämnat dem så gick jag till Clas Ohlson och hämtade en batteriladdare till pappa. När jag gjort det så körde jag till Laholm för att hälsa på på Näckrosen.
När jag kom dit så satt alla, passande nog, och fikade. De hade tidigare under dagen bakat bullar så dem fick jag smaka. Riktigt goda.
Alla e så söta där. Alla försökte samtidigt att prata med mig. Det gick inte jättebra men till sist så kom de på att de skulle prata en och en.

Vid halv 4 så körde jag hem till Tilda. Vi åkte till Maxi och handlade lite sen körde vi och hämtade Tina och körde sen tillbaka hem till Tilda och lagade mat. Efter maten, som blev redigt god så tittade vi på Jurassic park 3 sen spelade vi Wii. :D Wii super mario. Skit kul. Jag vill ha ett wii :D

Janne och jag


När jag sen vid 12 tiden lämnat Tina hemma så körde jag inom hos Janne. Där var det fullt med folk. Malin, Sebbe, Tim, Gutt, Peter och Emma. Trevligt. De tittade på film, men när filmen var slut så gick vi ut för att göra en snögubbe. Det gick inte :( Det var för dålig kramsnö. Det blev lite snöbollskrig och något försöka tt göra en snölykte som inte heller lyckades sen gick vi in igen.
När jag skulle åka och sagt hejdå till alla så fastnade jag i hallen men Janne och Gutt ett bra tag. haha
Å precis innan jag skulle åka hem så kom Ante.

Det har varit en mkt bra helg får jag säga. Har hunnit med att träffa nästan alla från laget + en massa underbara vänner.

Ikväll ska jag hem till Halmstad och träffa Jill, Jimmy, Ree och James. :D Imorgon flyger jag hem igen.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0