feber, lite rinnig näsa och huvudvärk .

Blev inte att jag åkte till Centrum igår vid den tiden jag sa. Johnnie kom och sa att vi skulle äta lunch med Andreas så Centrum fick ble efter lunchen. Det e så att Älsklingen inte ska byta jobb utan han stannar kvar där han är.

Som sagt så åkte jag till Centrum efter lunchen. Där köpte jag Ylvas present bla. Var inne och kollade på H&M, Lindex och Kappahl efter en nyårsklänning men hittade ingen. :/
Sen var det tillbaka till Johnnies jobb för att sitta där till 16.30 då vi åkte till Ylva på fika.

Under den tiden jag väntade på att klockan skulle bli 16 så fick jag huvudvärk. En värk som efter totalt 2400gram tabletter inte har släppt. :( Tog en Alvedon 400g innan vi åkte till Ylva och  när vi kom hem vid 19 tiden så fick jag två 500g Panodil av Johnnie som jag tog och sen somnade i soffan. Vaknade vid 21 av att jag var fruktansvärt varm och gick och la mig.

Idag har jag tagit två till Panodil 500g och värken sitter fortfarande kvar. Urk, fy och blä. Känns som om att huvudet väger 3ggr mer än vanligt.
Sen så riner ju näsan lite med.

Så idag har jag med nöd och neppe fått i mig tre rostade mackor sen har jag bara legat i soffan under filten hela tiden.

Hoppas ni har en bättre dag än mig.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0