måndag och jag är trött .

Satt uppe till halv 12 igår. Kanske inte så sen för min del eftersom jag inte har något jobb ändå. Men jag skulle upp samtidigt som Johnnie idag så det var allt för sent för oss båda igår. Inte bra med ny tv man kommer inte ifrån den.. haha

När Johnnies larm ringde imorse så tyckte jag synt om honom för att han redan skulle upp men efter några sekunder så kom jag på att jag med skulle upp. Jobbigt. örk.
Ylva fyller nämligen år idag så ska till henne efter 16 och fika. Grattis Ylva. :D

Nu sitter jag på Mekonomen och kollar runder på nätet. Ska snart ta bilen och köra till Centrm för att kolla lite i affärer. Måste ju förbruka tiden på något sätt. Inte alls så superduper kul att sitta på rumpan på en trästol i 8h minus den tiden jag är ute med Trym. Cobra blev hämtat tidigare idag av Linda som ska ha henne över nyår.

Det snöar ute. Snön singlar ner precis som om det var bomull. Det är fint men det är kallt ute.

Nä nu ska jag nog köra till Centrum.

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0