mår bättre idag .

Japp idag mår jag bättre men hade en helvetes dag igår. Mådde inte allt bra. Huvudvärken ville inte ge med sig sen så mådde jag oerhört illa hela eftermiddagen och kvällen.
Johnnie jobbade länge igår så han var inte hemma förens lite innan 20 då han fixade ihop lite mat. Jag hade innan dess bara ätit mina tre rostade mackor och inte fick jag i mig så mkt utav maten heller. :/

Vid 4 tiden igår så gick ja och la mig i sängen och somnade. Sov tills Älsk kom hem i stort sätt.
Till maten tittade vi på lite mer än halva Avatar tror jag sen gick vi och la oss vid 22.
Tog två Panodil för mådde inte alls bra. Hade ganska så svårt att somna eftersom jag mådde så dåligt men lyckades tydligen somna tillsist.

Idag har jag bara lite ont i huvudet och mår lite illa så det är en bra förbättring. :)
Hoppas bara nu på att det går åt rätt håll så att jag mår ännu bättre imorgon. :D

I eftermiddag när Älsk kommer hem så ska vi städa och packa för imorgon fm så åker vi ner till Halland :D
Det ska bli mys att få åka ner till familjen och vännerna. Saknar dem en aning nu.
Där nere stannar vi till den 5 iaf. Den 6e så kommer Jennie och Theo med barn som vi ska passa över helgen då de ska på utställning med Nette och Ceasar i Göteborg.

Nu tänkte jag att jag skulle kolla igenom bilderna sen jul. Lägger in några sen här på bloggen.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack michelle, det hoppas jag med att lyckas med! :)

2011-01-04 @ 14:12:56
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0