nygammal familjemedlem .

Igår så fyllde älsklingen 26 år. När han kom hem från jobbet så hade man varit inom Ylva och Affe och hämtat sin present och hade då tagit med sig fågeln Emil hem. Emil är en vit liten papegoja som är lika gammal som Johnnie alltså 26år. Emil har bott hos Ylva i alla åren. Men när Johnnie flyttade hemifrån så började han plocka sina fjädrar så han e bar på bröst och mage. Nu ska vi se om han slutar med detta och får tillbaka sina fjädrar.

Vi gjorde inget spec igår. Var bara hemma och lagade god mat och kollade på film. Maten ble god men filmen var nog den sämsta ever. Ur kass. haha

Nu sitter Emil på sin bur och kollar läget. Dock så håller han på med sin näbb hela tiden och ljudet som blir då låter precis som om man drar sina naglar på en griffeltavla. Jag sitter här och ryser hela tiden för det e det äckligaste ljud jag vet. Å jag vet inte hur man gör för att få honom att sluta.. hehe

Idag så har jag varit och träffat min coach Ingela och efter det så gick jag en runda i stan och köpte lite julklappar. Dock har jag en del kvar att köpa.

Nä nu har jag inget mer intressant att skriva så bäst jag avslutar inlägget med en bild på Emil innan jag börja skriva en massa svammel.



Haa de

// Michelle

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Wooow, mig missat det???!!! GRATTIS GRATTIS Jonnie Hoppas din dag var bra. "svärmor"

2010-12-14 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0