söka jobb .

Usch har lite tröttnat på det där att söka jobb. Har sökt så många och knappt fått någon respons alls tillbaka. Att få ett nej är kanske inte så kul men att inte få något svar alls får mig att känna mig bortglömd och de är inte alls kul.

Idag har jag iaf sökt ett jobb. Får se hur det går denna gången. Ett jobb på ett boendestöd i Botkyrka.
Jag har även skrivit till och ändrat lite på min sida på arbetsförmedlingen.

Ja snart så e det ju julafton. Bara 3 dagar kvar. Ska bli mysigt att fira jul med Odgaard i Nyköping. Lite konstigt att inte fira med familjen hemma i Halland som jag brukar med ser faktiskt fram emot julafton.

Igår så gjorde jag inte många knop. Men jag var iaf ute med hundarna en runda. Vi gick rundan baklänges denna gången. Rundan är inte så lång men det var ganska så jobbigt. Det var en massa snö. Hundarna kunde inte gå i det så det hoppade fram. Jag plumsade runder och försökte att inte få allt för mycket snö i stövlarna vilket jag misslyckades med. Det var snö över mina knän och mina stövlar slutar under mina knän. haha
Hundarna var ganska så trötta när vi kom ut på vägen igen. ;P

Igår var vi och handlade lite inför julafton. Längtar så. E så gott med julmat. Har inte ätit någon julmat än iår. Har ju inte varit på något julbord :( Vi köpte även hem lite saker så att jag ska göra lite mer gräddkola eftersom den jag gjorde e snart slut. ;P

Nu ska jag gå ut en runda med hudarna.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0