städ -och bakdag idag .

Japp idag har jag fullt upp hela dagen.
EFtersom vi inte firade Johnnie i måndags när han fyllde år så ska vi göra det i eftermiddag. Jennie skulle ändå komma över med André, Bea och hunden Adelle som vi ska vara barn -och hundvakt till tills imorgon då Jennie ska ställa ut Cesar och Nette.
Och så har ju inte Ylva och Affe sätt huset innan så det blir två flugor i en smäll. Eller ja tre om man räknar med barnvaktgrejjen. ;)

Så idag ska jag städa hela huset, baka tårta, göra wiener nougat och kanske skotta snö om det hinns med samt börja med maten så den e nästan klar tills de kommer.

Nu håller jag på att dö av hunger så nu ska jag fixa lite frukost som jag ska äta när jag tittat klart på Brothers and sisters.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0