stefan nilsson .

You are one of a kind. Du är en toppen kille.

Första gången jag träffade dig tror jag var, men e inte helt 100 på det, när vi var på ett IOGT-NTO läger ihop för jag vet inte hur många år sen. haha
Det var någonstanns i Falkenberg kommer jag ihåg. Ute i skogen. Jag var där med Nanni men kommer inte ihåg vem du var där med.

Vi satt uppe hela natten och kollade på film. Kommer ihåg att jag låg i ditt knä hela tiden. Vi tittade på många filmer men den enda jag kommer ihåg var den men killen som fick vara i en bubbla hela tiden för att han var sjuk eller något. Kommer du ihåg??

Eller kommer du ihåg att vi klockan 5 på morgonen gick ut och spelade kubb med daggen i gräset?? Detta är minnen för livet. Kommer aldrig att glömma detta.

Det var som ett mirakel när du helt plötsligt stod där i Veinge på samma fest som Yasse. Hur kom det sig. Det e helt galet.

Fast att vi inte har umgåts privat mer än när vi varit på Yasses och Dennys fester men jag vet att du e en underbar toppen kille. E glad att jag lärt känna dig.

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för tipset! :)

2010-12-01 @ 20:42:00
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0