dan före doppardan .

I förgår när Johnnie kom hem så hade han köpt blommor till mig. Superfina blommor. Så mys. Jag stod och höll på att laga mat, lasagne, när han kom hem och gav mig blommorna. :) De är röda tulpaner och röda roser som tyvärr inte syns på bilden.


Sen så gick det e säkring så ugnen slutade att fungera, kyl och frys la av, allt i sovrum, badrum och tvättstuga la av och alla uttag i vardagsrummet. Vi ringde till el Matte och han hjälpte oss på traven så att vi fick tillbaka strömmen igen. :) Vår egna privata elektriker. Bra de. :D Han var med och byggde huset så han vet vart alla sladdar och fix till elen finns. ;)

Idag så har vi dock inget vatten.. hmm. Det fanns vatten när Johnnie gick upp imorse och det rann mktlite vatten när jag gick upp och nu kommer det inget alls. :/ Vilket även betyder att man inte kan gå på toa. Inte kan jag baka gräddkola heller som jag tänkt göra idag. Johnnie får kolla runder när han kommer hem idag. Som tur va så slutar han 12 idag. :)

Igår så följde jag med Älsk till jobbet för att vi skulle åka och prata med en arkitekt. Å det mötet gick bra. :) Berättar mer när vi vet mer. Spännande.
Efter mötet så åkte vi tillbaka till Tyresö, Johnnie jobbade och jag satt och tittade på tv tills jag gick ut och la mig i bilen med hundarna och somnade. haha

Imorgon så e det julafton. Det ska bli mys. Så idag ska jag göra iordning mina naglar och slå in julklappar. :)
Nu ska jag börja med något av det.

Haa de

// Michelle

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0