Då va denna veckan över ;). Snart fredag igen :D.

Har jobbat hela dagen idag 9-21.30. Var inte så farligt. Har kollat OS, spelat kort, fikat, lagat mat, ätit mat och busat. Sen har jag ju iof gjort mina viktiga uppgifter osså. ;)

Igår lärde jag mig att 3 potatisar/per är lite lite om man ska göra potatismos. hehe. Men alla blev lite mätta iaf. ;)

Rebecca ligger kvar så sjukan men det är lite bättre. Ingen unge ännu. Kanske tur de.

Min hals började krongla igår när jag jobbade. Helt plötsligt mitt i matlagningen blev jag hes. :/
Har idag hostat lite och så har jag varit hes i stort sätt hela dagen.
Lärde mig att det inte ä gott med honung i te...Urk

Har inte hunnit kolla på valparna ännu men ska försöka göra det imorgon. Tänkte kolla med Susanne om jag får låna hennes träningsmaskin imorgon någon gång mellan mötet och kvällspasset då kan jag ju kolla på hundarna :D

 Nåe mer??... Jo... ÄLSKAR min Johnnie <3

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0