det var 22 år sen sist .


I Callaghan Valley utanför Whistler kom Sveriges femte stafettguld i OS genom tiderna. Marcus Hellner hann till och med vifta med den svenska flaggan // Peter Wikström/TT


Gött jobbat killar. Ni e ju bara så bra. Stor stor kram till Daniel Richardsson, Johan Olsson, Anders Södergren och Marcus Hellner.

Nu har Sverige 4 guld, 2 silver och 2 broms :D We like

OS e bara såååå kul :D

Har förövrigt städat lite, tvättat tre maskiner tvätt, blivit bjuden på mat av Susanne och så har jag tränat.

På tal om 22år så blir man ju det själv idag :D Kan man tänka sig nu har jag levt 22år, eller inte riktigt än men typ kl 8.12 imorgon bittig (eller idag torsdagt bittig).

Just nu kan jag inte komma på något jag har lärt mig idag men jag kan säga att jag har kommit på att jag har ett mycket bra liv och jag e nöjd med det. Man kan knappast hitta en så bra och helt klockren släkt och familj som jag har. Både pappa och mammas sidor e helt underbara. Sen så ska vi inte tala om hur helt underbara vänner man har. BARA ÄLSKAR DET <3

Nu ska jag sova innan jag hinner bli 22. Natti natt

XOXO // Michelle

Kommentarer
Postat av: Wiky

Grattis igen. Så nu är du 22 år, så kanske på tiden att du lär dig stava då?! ;) Det stavas släkt, (det du skrev släckt är att släcka ett ljus eller lampa), och sen stavas det bitti, inte bittig. Och återigen.. det stavas vErkligen! Kom ihåg detta nu! Puss o kram

2010-02-25 @ 10:29:20
URL: http://blixtensliv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja må du leva ja må du leva! <3

2010-02-25 @ 19:53:00
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0