beachvolley .

Idag har jag jobbat 9-12. Körde inom kiosken för att köp glass och sprnag då på Susanne som skulle ner till Ola och Tensie för att äta lunch så jag hängde på.

Spagetti och köttfärsås med glass och jordgubbar till efterrätt. Mummsis.
Fick även sen lite bilder på Tensie och Ola som små. Det e helt sjukt hur lika Sigrid och alvin är Tensie och Ola.

Ringde och pratade med Yasse en sanbbis. Hon och ett gäng spelade beachvolley inne i Halmstad så jag körde in till dem och var med. Det var ju inte precis igår man spelade, men det gick ändå helt okej.
Jag och Yasse körde sen till Maxi oxh handlade lite till korvstrognoff som vi sedan lagde hos Yasse. Det blev mussigt.

Marre skickade och frågade om vi ville följa med henne, Mattias och Toft och spela minigolf så det gjorde vi.
Gick inte så bra för min del men det var kul ändå.

Nä nu e jag trött så ska gå ner och lägga mig i min stora nya (pappas gamla) säng. :D Så sköööön.
Susanne och pappa har Susannes säng. Suss har nästa flyttat hit allt nu. Hon har bara lite kvar i lägenheten.

Natti natt

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Härligt va d att träffa dig siss!!

Du e underbar<3

2010-07-06 @ 13:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0