Hade jag varit vampyr hade jag gråtit blod .

Saknar Grekland så jäkla mkt. Vill bara åka tillbaka. Den bästa resan någonsin. Kommer bli svårt att slå den. Där fanns allt.

Saga, sol, bad, leende, sand, fest, drinkar, båtar, upplevelser, vulkaner, klarblått vatten, känslor, magi, solnedgång, bakelser, överraskningar, skratt, konsitga människor, amerikanare, svenskar, greker, bus, stränder, fart och fläkt, bananbåt, kompisar, ola hela natten, bussar, hostel, mikael jackson, halsfluss, karaoke,  mopped, fulingar, barer, utsikt, kärlek.

Då hade man det bra, underbart, bäst. Inte för att jag har det dåligt nu, absolut inte men det var livet.


                  

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, det var verkligen bäst! En galen tanke slog mig idag.. Om vi skulle ta en sist minuten någonstans vecka 32 ;) JAG SAKNAR DIG!

2010-07-19 @ 14:03:38
URL: http://emiliaper.blogg.se/
Postat av: Michelle

Då skulle Johnnie döda mig. :/ Men det hade varit kul annars.

2010-07-19 @ 19:04:20
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0