olika men lika .

Vi är olika men ganska lika ändå :D Kan ju vara därför vi älskar varandra. <3

Vi har kommit överens om att Johnnie tömmer tvättmaskinen och hänger upp det om jag viker och lägger in det. :D. Jag hatar nämligen att hänga tvätt. Spec om det e sockar. Usch. Johnnie hatar att vika ihop och lägga in tvätt.

Ja lagar mat han diskar. haha nä det har vi inte kommit överens om. Då skulle han nog döda mig. Han gillar verkligen inte att diska. Inte heller att tömma diskmaskinen så det får väl bli min uppgift om vi köper en sådan. Eller när vi köper en maskin. ;)

Vi gillar samma typer av tapet. Bra
Vi är dock inte överens om min bil. Jag älskar den, det e ju min lilla pärla medans Johnnie gladeligen aldrig mer skulle vilja se den.

Jag ska skriva en ordbok över saker han säger och vad det betyder här nere i söder. :)
Här e två som användes mkt i helgen.

Ko-ben = Ko-fot
träpjuck = trätollor lr trätofflor




Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0