stadsfest .

Hej hej. Lika dålig denna helgen som alla andra på att skriva. Fast ändå lite bättre.

Johnnie kom ganska så tidigt i fredags, när jag fortfarande jobbade så han körde hem till dan under tiden. Efter att jag jobbat klart så körde jag hem till Tina och pratade med henne en lite stund för hon är just nu 100mil härifrån hos sin farmor och farfar och ska vara borta i 1v.

Körde sen till Dan. Satt där en lite stund sen körde vi hem och la oss.

Det var upp tidigt för min del i lördes efter som jag skulle börja jobba kl.8 med förberedelser för Stadsfesten.
Det var full rulle hela dagen.

Vädret var helt perfekt innan kl.10.30. Sådär lagom mulet och inte så varmt. Men sen så började det att regna och det regnade inte lite. Vi var 6st tjejer som stid ute i regnet och väntade på att bäbiscermonin skulle ta slut så att vi kunde smälla våra serpentinbomber i luften. :D Som tur var så slutade det regna precis innan cermonin var klar och solen kom fram och varmt ble de.

Fick vara lite assistent till Peter Rylander. Stod framme vid senen under hela tiden han hade sitt "uppträdande" och hjälpte barnen upp och ner från scenen. :)

Vi 14 tiden så fick jag sluta. Då hade Johnnie kommit in till stan. vi gick lite runder i stan med Trym och Cobra. Trym klarade sig mkt bra fast att han är folkskygg. Tittade en liten snabbis på när Angelics hade agilityuppvisning med sin hund sen körde vi och  badade hundarna en snabbis innan vi skulle hem och äta.

Vi var ganska så sega så efter maten så var vi ute lite i solen och lekte med hundarna sen gjorde vi oss iordning och körde till Malin och Fredrik.

Innan vi gick in till stan och stadsfesten så sprang jag inom hos Denny och hälsa på lite. Det var kul. Har inte träffat han på länge lika så Angle, Henrik, Pangan och Tobbe. Fanns även lite annat känt folk där. :) Fick träffa Dennys flickvän för förts gången med.

Inne på Stadfesten var det fullt med folk. En massa okännde men en hel del känt folk. :D KUL KUL

Idag har vi varit hemma och tagit det lugnt och varit och badat med hundarna. Johnnie körde hem lite innan 5 eftermiddags men han kommer igen på fredag tillsammans med Jimmy och Fanny.

Har precis tittat klar på Antonio Banderas på tv, Zorro. Om jag hade haft en wildcard så skulle det vara han. hehe
Nu ska iaf jag gå och lägga mig. Jobb imorgon 7-9 sen Elin.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0