3e dagen av 12 .

Idag har jag inte gjort så mkt innan jobbat. Mest bara legt i soffan och kollat tv med bror min.

Imorgon blir det jobba hela dagen 8-21.30.
Nu e det många jobbdagar i rad. Det var dag 1 av 12 i måndags.
Vissa dagar e det många timmar andra dagar väldigt få timmar

Jobbar som jag sa hel dagen imorgon
7.30- 15.30 fredag
15-21.30 lördag
9-21.30 söndag
14.30-21.30 måndag
16-21.30 tisdag
9-16.30 onsdag
13.30-20 torsdag
7-9 fredag

Man kan ju alltid hoppas på att jag inte somnar mitt i midsommarfirandet på fredag. hehe
Ska bli skönt när nästa helg kommer för då e jag ledig och ska på Ekebofestivalen. Det ska bli så kul :D

Det jobbiga med att jag jobbar så mkt och att jag ska till Ekebo nästa helg är att jag inte kommer att få träffa Johnnie försens senast den 9 :( å det e så läääääänge tills dess. :'(

Nu ska jag gå  och lägga mig för jag e sjukt trött.

Natti natt

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0