dan innan midsommar .

Har varit en lång men mkt bra dag idag. Tiden har ändå gått väldigt fort.
Dagen började med möte 8-9 sen blev det ett boendestöd 9-12, 30min rast där jag hann upp till Torhallen och inom turistbyrån och även bort till tågstationen för att hämta simme som skulle ha min bil, sen boendestöd igen 12.30-16.30, sen kvällspasset på jobbet fram till 21.30.

Imorgon så blir det en tidig morgon. Som tur e så ska jag inte vara på midsommarfesten förens kankse 18 tiden så hinner hem efter jobbet och ta en powernap och göra mig iordning inför festen.

Det blir nog dans runt midsommarstången på torget imorgon vid 10.30 på torget i Laholm med jobbet. Får se om jag tar mig en sväng om. Det hör ju lixom till. ;)

Nä nu ska jag sova ska ju upp 6.45 imorgon.

Saknar min Älskling

Haa de

Natti natt

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0