Kamera .

E fortfarande grön under fötterna men det gick bra att jobba iaf. haha
Hann inte killa färdig gräset för gräsklipparne blev så himla varm så den fick vila. Pappa få göra resten imorgon.

Imorgon ska jag jobba 9-16.30 sen ska jag hem till Nanni. Vi ska kolla lite kameror på nätet sen ska vi in till favorit butiken el-giganten och kolla. ;)
Vem vet det kanske blir en runda på Sko punkten osså. Ligger ju på samma ställe. Osså en favvo butik. :) Måste kolla om de fått in något nytt.

Jag e så fruktansvärt godissugen. Vad ska jag göra??? Har inget hemma :(
Har varit godissugen sen 17 idag. Jobbigt.

Nä nu blir de lite TV sen sova.

Natti Natt

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0