kommissarie späck .

Var på bio ikväll med Elin och kollade på Kommissarie Späck.
Inte någon höjdar film får jag säga. Föll inte redigt i min smak. Tyckte att det var en aning överdriven men det var kanske det som var meningen, vad vet jag. Tyckte inte att det var värt pengarna. tur att man såg den gratis. haha

Men innan filmen idag så var jag inne i Halmstad men Matilda och gjorde av med lite pengar. Blev dock inte några skor. Körde inte ens ut till skopunken. Var inte ens inne i en skoaffär.

Men jag hittade:

- 2 olika randiga linnen på H&M
- 1 randig tröja/tunika på Åhlens
- 1 nattlinne på Lindex
- 1 mascara och 1 eyeliner på Kicks
- 1 vit tjocktröja, 1 armband, 1 halsband, 3 par öronhängen och 3par trosor på VeroModa
- 1par svarta solglasögon med lite vitt på Stadium

Det blev en hel del randigt. Hittade lite andra radiga saker men fick ju sätta stopp någonstanns. haha ;)
Glömde dock att titta efter leggins, men men.

Vi åt lite lunch på hello. Vi båda tog sallad. Tilda tog kycklingsllad och jag keso -och valnötsallad. Det var mummsigt.
Vi tittade efter midsommarkläder men vi hittade ingenting. :( Var lite tomt på den fronten tyckte vi. Lite synn.

Vid 4 körrde jag hem Tilda och hämtade upp Elin vid 16.30 och körde in till Halmstad igen på bio.
Efter bion så körde vi till Max och åt sen hem.

Har pratat en snabbis med Johnnie ikväll med. Även pratat lite med Malin.N på fb chatt. Nu var det bokat. Blir bilfärd mot Sthlm/Södertälje på fredag men Malin, Fredrik och Johan.B efter kl.16.

Imorgon blir det jobb 7-16.30 sen förhoppningvis träning. E fortfarande lite förskyld med det kliar så fruktansvärt i benen och kroppen nu så måste nog träna lite iaf imorgon. Kan ju stå i mål. ;)

Haa de

Natti Natt

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0