nu så kommer helgen .

Fredag: Malin och Fredrik kom och hämtade mig lite innan 5 och så körde vi och hämtade upp Johan.
När vi kom till Ljungby så stannade vi på Ljungbystoppet och åt lite på Sibylla.
Vi var uppe hos Johnnie runt 23. Fick ju stanna på vägen för Fredrik var ju tvungen att kissa flera gånger ;)

Malin körde hela vägen upp. Blev dock en liten omväg när vi kom till Järna för Malin följde Fredriks GPS och Fredrik ist för att körde den vägen jag sa vi skulle köra. Men vi hittade iaf fram till sist men kom bakvägen ist. Bosse, Malin och jag var lite skeptiska åt att GPS viste vad den gjorde men shi fick vi. haha

Vi drack lite vin och öl sen bäddade vi och gick och la oss.

Lördag: Sov tills vi vaknade sen körde jag och Malin in till Järna och handlade frukost åt oss alla.
Efter frukosten så öppnades de första ölen och vi gick ut och satte oss i solen en stund sen satt Johnnie grabbarna i jobb medans jag och Malin la oss på berget i solen och rotade lite i jorden. ;)
Bus tvättade alla tre bilarna (cabben, Malins saab och Johnnies saab) med hjälp av Malin. Vi andra satt och tittade på. ;).  

När Johan var klar med högtryckstvätten så tog jag och Malin den och spolade lite på berget. Hämtade osså spade och tog bort 3 hel skottkärror med jord.
Killarna började sen grilla och Jag och Malin gick in och fixade klyfftpotatis och sallad.
Efter maten så duchade alla. Jag och Johnnie fick duscha i kallvatten. brrr men det gick.

Körde sen mot Tyresö och bowlinghallen som hade bartömning. Jag körde men de andra började där med öl och cider. Spelade sen 2h bowling och lite dart. Vid 24 så spelade Johnnie, Fredrik och jag 30min bowling igen sen körde vi till Mekonomen för att killarna ville koll läget där sen körde vi hem.

Killarna somnade på vägen hem, då ink Johnnie och jag som inte har full koll på vägen hem, men Malin höll sig vaken med råge för min skull. GPS som Johnnie satte igång dog men vi hittade hem utan att köra fel. ;)
Alla somnade ganska så fort när vi kom hem. Johnnie somnade till och med med kläderna på. Man ska inte börja med att gå och lägga sig i sängen när man kommer hem. ;P

När vi kommit in på grusvägen så skrämde en älg halvt livet av mig. När jag kom i en svag kurva så stod det helt plötsligt en älg där på sidan av vägen. Som tur va så hade den precis sprungit över vägen och var på väg in i skogen. När vi nästan var hemma så stod det ett rådjur på vägen. En massa djur finns det i skogen.

Söndag: Alla sov ganska så länge. Jag gick upp 10.30 för då hade jag legat vaken ett tag och tröttnat på att ligg där. Bus hade då redan gått ut och satt sig i solen. Jag och Malin skulle baka scones men eftersom hon låg och sov så började jag och Bus med det, sen kom de upp 1 efter 1.

Blev en ganska så lugn dag. Vid 15 tiden så körde Malin, Fredrik och Johan till Botkyrka för att Fredrik ville in och kolla i en fiskaffär. När de körde därifrån så ringde de så körde jag och Johnnie och mötte upp de i Järna.
Sa hejdå till Johnnie och så körde vi hem mot Halland igen.

Bosse körde hela vägen till Skillingaryd där vi stannade och åt sen körde Fredrik resten av vägen hem.
Jag var hemma vid 21.30. Trött som bara den var jag då men inte gick jag och la mig. När jag fastade klart vid tv.

Idag så var det möte mellan 9-12, sen jobb mellan 13-16.30, sen körde jag och hämtade Elin så körde vi till stranden och grillade, efter det så gick vi 2,5km i skogen sen körde jag och spelade match.
Jag spelade de sista 20min på andra halvleken. Jag är inte nöjd med min insats men vi vann med 5-0. :D

Imorgon så jobbar jag 7-9 sen ska jag besiktiga bilen 10.20. Tina ska följa med in och göra det sen ska vi nog köra ut till Tylösand och ha picknick eller något.

Haa de

Natti Natt

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0