täpt .

Det e farligt att ha sängen i vardagsrummet. Har legat i den hela dagen. Hade soffan stått där hade jag legat i den hela dagen. Har inte orkat göra många saker idag. Tror att det ända vättiga jag gjort e att tömma en påse med saker och laga mat. hehe
Det e inte alls kul att vara förskyld. :(

När älsk kom hem från jobbet så var maten färdig. Lax, potatis och hollandaise. Sikken hemmafru. hehe ;)
Vi tittade sen på flyg till älsk imorgon. För han kommer ner redan imorgonkväll. Han ville vara med när André springer ut på fredag:) Kunde dock inte boka så han ska göra det imrogon på jobbet.

Efter det så körde vi till Ikea och köpte insattser till kökslåderna och lite handukar. Det var något mer vi skulle köpa men det kom vi inte ihåg vad det var. Får åka till ikea igen sen när vi kommer på vad det var. :)

Flyget hem gick inte helt smärtfritt. Men hem kom jag och hemma är jag :D
Var/är ganska täpt i näsan så fick ganska så ont i både öron och bihålor när vi skulle landa. ajaj. Just nu har jag lock för båda öronen det ena värre en det andra. Får hoppas det inte e så imorgon när jag vaknar.

Imorgon så ska jag försöka plocka undan på rummet så här ser ok ut till helgen. Det kommer antagligen att springa lite släkt här nere. :) Det ligger fortfarande en hel del rena kläder på soffan som ska in i byrån. Ska bara omorganisera lite så att jag får in mer kläder för just nu e det ganska så fullt. Ska även försöka hjälpa pappa att städa lite på ovanvåningen inför helgen.

Nu smsade Tina att hon inte kan sova så får kanske ringa och prata lite med henne.

Haa de

Natti Natt

XOXO // Michelle

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag SAAAAAKNAAAAR dig!

2010-06-14 @ 13:52:53
URL: http://emiliaper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pluttan jag saknar dig med. Börjar snart gråta.

2010-06-14 @ 20:45:34
Postat av: Emilia

Men gummi!! Buuuuuääääähhhh! Jag får ta mig till sthlm i sommar!

2010-06-14 @ 22:45:12
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0