glass är bra i alla lägen .

Helgen har varit bra. :D
Har bara inte haft tid/lust till att sitta vid dator och skriva bara.

Flög ju upp till Sthlm i tordes och på planet upp så lyckades jag skriva in fel pin 3ggr så mobilen låste sig. Precis inna jag kom till flygplatsen i Ängelholm så hade Johnnie ringt och sagt att "ny svenskarna" som han kallar dem stod och blockerade vägen till Arlanda så han viste inte när han skulle komma fram.
Där satt jag på planet och funderade på hur jag skulle få tag på honom när jag landade eftrsom jag inte kunde få igång min mobil utan min puk-kod som jag ju klart inte hade med. Det e ju inte precis så att man springer runt med den i väskan..

Men men det löste sig ju ganska så bra. För när jag kom till Arlanda så satt han snällt där på en stol och väntade på mig :D

Vi åkte direkt hem till Jimmy och Fanny på ett info möte om att spara pengar. Det skulle ju bara ta någon timma fast vi var ju där i typ 3h .. haha men men så kan det gå.

Fredes så åkte Johnnie till jobbet tidigt. Jag somnade om och gick upp vid 10.30. När jag fått igång min telefon igen och kollat lite tv och fått i min lite mat så bytte jag om och gick ut en runda. Jag powerwalkade i 1h och joggade 30min :D
Solen var hur varm och skön som helst men så fort man kom in i skyggan så ble de ju kallt. Och inte hade jag någon halsduk för den hade ja ju klart glömt hemma i Veinge... men ändå.

Min nyttiga runda jag gjorde i fredes visades sig inte va helt felfri. Förskyld :(
Var en ganska lugn lördag fram tills vi åkte hem till Jimmy och Fanny kl.15.30 för att gå på ytterligare ett infomöte. Detta lovade dem att det bara skulle ta 45-60kmin och det gjorde det med fast vi va ju klart inte hemma förens 01.30 ändå.. haha Vi stannade över på GOD mat som Fanny fixade ihop och en massa kul prat. :D Det var väldigt trevligt får jag säga.

Hälsade på Jennie, Theo, André och Bea när vi ändå var där i närheten i söndes. Jennie har en så mysig gravidmage. Ser ut som om hon har svalt en badboll. Bara 6v kvar nu. :D
André och Bea var lika busiga som vanligt. Om inte tala om hudarna. hehe

På planet hem när vi satt och väntade på att alla skulle hitta sina platser och få upp sina bagage så kom det ett äldre par. Kvinnan gick först, eller tanten om man föredara det. Hon stannade vid rad 6 (jag satt på 8) och började läsa. -Jo men här ska jag nog sitta. Hon sa till sin man att här var det nog. -Jag sitter här du sitter där. Mannen tar på sig sina glasögon och läser igen för att vara säker då kvinnan säger - Vad fan glor du på, jag kan se själv. :D Kan ju säga att alla som satt i närheten började skratta. Vilket paret som satt bakom där kvinnan skulle sitta fick huka sig ner bakom stolarna och försöka låta så lite som möjligt men det var ju ganska svårt.

Idag var jag på mellan 9-11 på möten. När jag kom hem så la jag mig i soffan där jag har legat hela tiden sens dess. Ringde Elin och sa att jag inte mådde bra så hon fick gå på badet själv idag.
Huvudvärk, nackont, frossa, förskylning... INTE KUL :/
Ringde även jobber och anmälde mig sjuk imorgon. Skulle ha jobbat 7-13.30
Måste försöka vara frisk till resten av veckan då jag jobbar nästan hela dagar.

Såg förövrigt första fjärilen i tordes när jag jobbade :D Dock ingen citron fjäril men ändå. Det ska nog bli en bra sommar iaf. :D

André har varit en mkt snäll bror idag. Han gick och köpte glass till mig :D Glass funkar i alla lägen sjuk som frisk :D Gott var det.. mumma ;P Jag åt upp en halv Carte Dor paket... hehe

Längtar så till April. Ska bli en kul månad... JAAAA

Aja nu ska jag sova.

Natti på er

XOXO // Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0