kvicksand .

Har varit och gått en runda på standen med Martina idag :D
Det var hus skönt som hells. Vi hittade tyvärr en MKT äcklig död fågel. Den var stor, svart och hade en lång hals. URK.

Tina lyckades tyvärr hitta ett kvicksandområde som hon trampade ner i :/ Hon bara försvann ... haha Eller ja hela Tina försvann inte men hennes fötter skönk ganska så fort.

Har nästan bara precis kommit hem från johan.B vi har lagat mat. Mumma. Kyckling- och champinjongryta :D gott gott. Matilda och Dan var osså med och åt. Sen så blev de glass, grädde, strössen och oboy till efterrätt.. :D:D

Pappa har idag lärt sig hur man använder chatten på facebook och det första han skriver var till mig "hej din gamla ko" jamän viss tack för den far min. :)

Jag har huvudvärk. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJ har haft det lite smått hela dagen. Jag gillar inte att ta tabeletter. Nä fy. Men har jag ont imorgon osså så får jag kankse offra mig.


Stranden/Havet             Tinas fötter
 


Nu snart e det True Blood :D

Ska kanske packa lite ikväll med får se.


Natti Natt


XOXO // Michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0