Vägen till Pite .

Var högt ovanför molntäcket och tänkte på de stackars människor på marken som inte fick njuta av den sköna solen så tidigt i morse, kl.7. :D Den var så skön.
Satt på planet och åt min frukost som jag precis hade fått och satte igång musik i öronen då Baeutiful day med U2 var första låten på listan. Det var ju lite passande ;)

"It's a beautiful day
Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away
"

Efter att jag ätit frukost (en bulle, yoghurt m. musli, te och juice) så "solade" jag ansiktet lite i solen och halvsov ;P
När vi kom till Arlanda så var inte vädret lika fint :/ Det var mulet och grått.
Men när vi kommit upp igen över molen och kommit en bit så kom solen och man kunde se marken.

och så var det frukost igen :D

Åt bullen med lite smör och stoppade yoghurten och juicen i väskan :) hehe och så somnade jag igen med musik i öronen.
När vi skulle landa och jag skulle stänga av min mobil så fick jag grymt ont i  mitt v öra. Gjorde så ont så jag mådde illa ett litet tag. Smärtan släppte när jag kommit av planet.
Vädret här var lite mulet men solen tittade fram lite med.

När jag hämtat min väska så gick jag ut för att leta upp min taxi. Taxichaffisen var dock inte så pratglad. Under i stort sätt hela vägen från Kallix till Pite, som tog ca 50min, så sa taxi Lenny, såg att han hette så :), enbart, "Jensen?" och detta var på flygplatsen.
Ja eftersom inte han pratade så var jag med tyst. Vilken trevlig tur vi hade. haha

Btw så dricker taxi Lenny Dr. Pepper och äter fishermanfriends :D
Vilken mycker onödig info jag kommer med, men har man inget annat att göra så kan man lika gärna titta runt.

Tror förövrigt att Lenny är den typen som lyssnar på hög hård rock på radion i bilen när han e själv fast att han höjde volymen när det spelades lugna låtar på radion idag. :D

Här e ju en hel del snö uppe och jag som glömde att packa ner mina vinterstövlar :/ Får se hur mkt snö jag kommer få i skorna under dessa dagarna jag är här.

Det var sjukt jobbigt att gå upp i morse. Färdigpackad och klar hemma hos Suss, där Wiky väntade på mig, var jag inte förens 23.20 eller något igår. Att packa, titta på True Blood och prata i tele med 3 olika personer är lite kämpigt. haha

När jag och Wiky till slut kom till henne i Halmstad så satte vi oss och tittade tv. Kom inte i säng förens vid efter kl.1 ajaj och upp kl.5 idag. Lide jobbigt. :P

Men tack tack Wiky för att du körde mig :D

Nu sitter jag och lyssnar på när Nanni klinkar på sin gitarr och kväll ska vi gå på genrepet till Smask som är imorgon som vi tyvärr inte fick biljetter till. :/


XOXO // Michelle

Kommentarer
Postat av: Wiky

hehe det är lugnt, gick bra att köra hem.. var inte lika dimmigt då men gissa om det var skönt att lägga sig i sängen igen!! :D:D

2010-03-11 @ 15:15:14
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0